Ступінь вищої освіти «бакалавр»
- Контроль якості, безпека та екологія продукції галузі (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Контроль якості, безпека та екологія в галузі» є вивчення організаційних, теоретичних та практичних питань діяльності виробничо-технологічних лабораторій, що призвані контролювати виробництво на борошномельних і круп’яних підприємствах і керувати якістю та безпекою продукції.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Контроль якості, безпека та екологія в галузі» є отримання необхідних відомостей щодо методів контролю якості готової продукції борошномельних та круп’яних заводів; послідовності контролю технологічних процесів; придбання знань з оперативно-технологічного контролю і управління окремими технологічними процесами виробництва борошна та круп.
- Науково-дослідна робота студентів (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Науково-дослідна робота студентів» є формування у студентів, як майбутніх науковців та фахівців у зернопереробної галузі, обсягу теоретичних знань і практичних навичок з методології науково-дослідної діяльності в технології мукомельного і круп’яного виробництва.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Науково-дослідна робота студентів» є теоретична підготовка з питань сутності понять і категорій методології наукових досліджень, отримання практичних навиків з організації процесу наукового дослідження, освоєння методик та методів дослідження показників якості зерна, зернопродуктів та технологічних процесів їх виробництва, надання навиків з оформлення та представлення результатів власних наукових досліджень.
- Проектування підприємств в галузі (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Проектування підприємств галузі (з КП)» є навчити студентів основам технологічного проектування зернопереробних підприємств; здобути студентами знань, що необхідні для реалізації досягнень науково-технічного прогресу при організації внутрішньоцехового транспортування зерна, проміжних продуктів, муки та висівок в процесі експлуатації, реконструкції, технічного переобладнання та будівництва зернопереробних підприємств.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Проектування підприємств галузі (з КП)» є узагальнення, систематизація і критичний аналіз знань, отриманих при вивченні загальноінженерних і спеціальних дисциплін, а також даних галузевої науки і практики роботи вітчизняних і закордонних підприємств – аналогів, в частині проектування зернопереробних підприємств.
Силабус
- Технологія круп’яного виробництва (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Технологія круп’яного виробництва» є формування у студентів, як майбутніх фахівців у зернопереробної галузі, обсягу теоретичних знань і практичних навичок в галузі технології круп’яного виробництва.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Технологія круп’яного виробництва» є отримання необхідних відомостей щодо асортименту готової продукції круп’яних заводів; розуміння структури і послідовності технологічних процесів виробництва круп з цілого і подрібненого ядра.
- Технологія мукомельного виробництва (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Технологія мукомельного виробництва» є формування у студентів, як майбутніх фахівців у зернопереробної галузі, обсягу теоретичних знань і практичних навичок в галузі технології мукомельного виробництва.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Технологія мукомельного виробництва» є отримання необхідних відомостей щодо асортименту готової продукції мукомельних заводів; розуміння структури і послідовності технологічних процесів простих і сортових помелів пшениці і жита; придбання знань з оперативно-технологічного контролю і управління окремими технологічними процесами виробництва муки.
- Науково-практичні основи технології зернових продуктів (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Науково-практичні основи технології зернових продуктів» є формування у студентів, як майбутніх фахівців у зернопереробної галузі, обсягу теоретичних знань і практичних навичок в галузі технології переробки зерна, які є базою для вивчення і розуміння технологій борошномельного і круп’яного виробництва.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Науково-практичні основи технології зернових продуктів» є отримання необхідних відомостей щодо технологічних властивостей зерна та їх впливу на показники якості зернових продуктів; отримання знань з контролю ефективності технологічних процесів переробки зерна і налаштуванню режимів роботи технологічного обладнання; розуміння ролі окремих технологічних процесів в загальній структурі технології переробки зерна.
- ТХВ (Технологія зберігання і переробки зерна) (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Технології харчових виробництв: Технологія зберігання і переробки зерна» є формування та засвоєння студентами основ: технології зберігання зерна; технології виробництва муки та крупи; технології виробництва комбікормів.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Технології харчових виробництв: Технологія зберігання і переробки зерна» є якісна підготовка бакалаврів, які у майбутньому зможуть обирати для себе певну вузьку спеціальність або згодом працювати на посадах, які потребують ширшого діапазону знань харчових технологій.
- Основи автоматизованого проектування (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Основи автоматизованого проектування» є формування у студентів обсягу теоретичних знань і практичних навичок в методології автоматизованого проектування та створення технічної документації окремих технологічних процесів і підприємств зернопереробної галузі.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи автоматизованого проектування» є отримання теоретичних знань і вмінь з використання систем автоматизованого проектування; отримання необхідних практичних навичок розробки технічної документації.
- Теоретичні основи харчових технологій (181)
Предметом вивчення навчальної дисципліни є зерно та продукти його переробки як об’єкти переробки зерна та крупи; наукові основи теорії та технології ведення технологічних процесів, вивчення сировини і готової продукції зернопереробних виробництв, методи визначення їх якісних та кількісних характеристик, основні закономірності технологічних процесів.
Метою викладання навчальної дисципліни «Теоретичні основи харчових виробництв» (технології переробки зерна) є формування та засвоєння студентами основ – технології виробництва муки та крупи. Основними завданнями вивчення дисципліни «Теоретичні основи харчових виробництв» (технології переробки зерна) є якісна підготовка бакалаврів, які у майбутньому зможуть обирати для себе певну вузьку спеціальність або згодом працювати на посадах, які потребують ширшого діапазону знань харчових технологій.
Ступінь вищої освіти «Магістр»
- Технологічна експертиза, переробки, зберігання і транспортування у зерновій галузі з КР (076)
Метою викладання навчальної дисципліни “Технологічна експертиза переробки, зберігання і транспортування у зерновій галузі з КР” є формування у студентів системи знань і навичок з експертизи якості продукції зернової галузі протягом переробки, зберігання та транспортування.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Технологічна експертиза переробки, зберігання і транспортування у зерновій галузі з КР” є вивчення видів та завдання експертизи продукції зернової галузі, проведення аналізу і оцінки якості товару для виявлення його відповідності нормативним документам, ідентифікації та фальсифікації.
- Інноваційні технології галузі (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Інноваційні технології галузі (з КП)» є формування у студентів, як майбутніх науковців та фахівців у зернопереробної галузі, обсягу теоретичних знань і практичних навичок в галузі технології переробки зерна на круп’яних та борошномельних заводах.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Інноваційні технології галузі (з КП)» є поширення теоретичної та практичної підготовки студентів з технологій круп’яного та мукомельного виробництва з використанням інноваційних технологій очищення, підготовки і переробки зерна.
- Методика викладання у ВНЗ (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Методика викладання у вищих навчальних закладах» є формування у студентів обсягу теоретичних положень побудови навчального процесу у ВНЗ і придбання основних вмінь і навичків, що необхідні для викладацької діяльності та становлення студента як викладача.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика викладання у вищих навчальних закладах» є забезпечити оволодіння понятійним апаратом науки; сформувати усвідомлення внутрішніх механізмів навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі; сформувати вміння планувати та реалізовувати на практиці різні форми, методи, засоби навчання, враховуючи специфіку спеціальності; забезпечити власне педагогічне становленню студентів як викладачів; засвоїти методологічні і теоретичні основи викладання на сучасному етапі розвитку вищої освіти; глибоко оволодіти організаційними формами, технологіями і методами навчання у вищій школі; поглибити знання з культури педагогічного спілкування викладачів вищої школи, відпрацювати власне бачення цієї проблеми.
- Технологічний інжиніринг підприємств галузі (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Технологічний інжиніринг підприємств галузі» є формування у студентів, як майбутніх науковців та фахівців у зернопереробної галузі, обсягу теоретичних знань і практичних навичок в галузі технології переробки зерна на круп’яних та борошномельних заводах.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Технологічний інжиніринг підприємств галузі» є поширення теоретичної та практичної підготовки студентів з технологій круп’яного та мукомельного виробництва з використанням новітнього технологічного обладнання у процесах очищення, підготовки і переробки зерна.
- Управління якістю продукції зернопереробних виробництв (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Управління якістю продукції зернопереробних виробництв» є формування у студентів комплексу теоретичних і методологічних знань з управління якістю продукції та практичних навичок щодо їх використання при створенні і вдосконаленні системи управління якістю продукції зернопереробних виробництв.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Управління якістю продукції зернопереробних виробництв» є закладання знань методів прийомного контролю якості сировини, методів оцінки i прогнозування якості готової продукції, методів регулювання виробничих процесів i управління якістю продукції, придбання навичок користування стандартами.
- Методологія наукової творчості (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Методологія наукової творчості» є формування у студентів, як майбутніх науковців та фахівців у зернопереробної галузі, обсягу теоретичних знань і практичних навичок з методології науково-дослідної діяльності в технології мукомельного і круп’яного виробництва.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Методологія наукової творчості» є теоретична підготовка з питань сутності понять і категорій методології наукових досліджень, отримання практичних навиків з організації процесу наукового дослідження, освоєння методик та методів дослідження показників якості зерна, зернопродуктів та технологічних процесів їх виробництва, надання навиків з оформлення та представлення результатів власних наукових досліджень.
- Науково дослідна робота (181)
Метою викладання навчальної дисципліни «Науково-дослідна робота» є формування у студентів, як майбутніх науковців та фахівців у зернопереробної галузі, практичних навичок з методології науково-дослідної діяльності в технології мукомельного і круп’яного виробництва.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Науково-дослідна робота» є отримання практичних навиків з організації процесу наукового дослідження, освоєння методик та методів дослідження показників якості зерна, зернопродуктів та технологічних процесів їх виробництва; надання навиків з оформлення та представлення результатів власних наукових досліджень.
17. Методологія вищої технічної освіти
Метою викладання навчальної дисципліни «Методологія вищої технічної освіти» є надання здобувачам освіти (аспірантам) цілісної і логічно-послідовної системи знань про дидактичні основи педагогічних технологій; набуття ними професійного образного мислення та необхідних теоретичних знань з положень побудови навчального процесу у закладах вищої технічної освіти (ЗВТО) і придбання основних вмінь і навичок, необхідних для викладацької діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни є : оволодіння понятійним апаратом дисципліни; усвідомлення внутрішніх механізмів навчально-виховного процесу у ЗВТО; формування вміння планувати та реалізовувати на практиці різні форми, методи, засоби навчання, враховуючи специфіку технічної освіти; набуття початкового досвіду ведення методичної роботи та інших форм педагогічної діяльності; апробування найбільш ефективних прийомів і методів навчання, що застосовуються в системі викладання технічних дисциплін; забезпечення власного педагогічного становлення аспіранта як викладачів.